מתאים לאירוע עד 100 איש, האולם נמצא בקומה התחתונה.
באולם יש כיור לנטילת ידיים, השירותים נמצאים בקומת הקרקע.
דלת המעבר האחורית תישאר סגורה ואין להשתמש בה כלל במהלך האירוע ובסיומו.
באולם קיימת ספרייה, יש להקפיד על שמירת הסדר בספרייה.
מתאים לאירוע עד 50 איש, האולם נמצא בקומת קרקע.
באולם יש שירותים וכיור לנטילת ידיים.
בתוספת תשלום ניתן לשכור גם את חצר בית הכנסת המתאימה לעוד 50 איש
דלת המעבר האחורית תישאר סגורה ואין להשתמש בה כלל במהלך האירוע ובסיומו
בצמוד לבית המדרש ישנה רחבה שמתאימה לעד 50 איש. הרחבה מוצלת בקיץ.
עריכת שולחנות תעשה רק ברחבה המתוחמת בין בית המדרש ובית הכנסת ולא מעבר לכך.
השימוש בחצר תהיה בעלות נוספת בהתאם למפורט במחירון.
המעוניינים מתבקשים למלא טופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם לאישור האירוע והסדרת התשלום.
לפני מילוי הטופס נא לקרוא את התנאים המופיעים מטה.
יש להתעדכן במשרד בנוגע להנחיות הרלוונטיות.
האירועים לפי הנחיות משרד הבריאות בהתאם לתו הירוק
במידה ויש קנס על הפרת ההנחיות הקנס יהיה על חשבון בעלי השמחה.
תשלום:
התשלום באתר לאחר האירוע בקישור:
דמי ביטול:
14 יום לפני מועד האירוע – 10% מעלות האירוע.
7 ימים ופחות לפני מועד האירוע – 20% מעלות האירוע.
מספר ימים לפני האירוע יש ליצור קשר עם אב הבית לתיאום לוגיסטי ופתיחת האולם.
בעלי השמחה הינם אחראים לקיום כל פרטי ההסכם הנ"ל.
אם יש לבעלי השמחה הסכם שהקייטרינג אחראי על חלק מהסעיפים עליהם לוודא שזה נעשה כשורה, ואם זה לא נעשה אחריות בעלי השמחה לעשות זאת.
הפרת סעיף מתנאי חוזה זה תגרור תוספת תשלום בהתאם למקרה.
חל איסור מוחלט להכניס רכבים למתחם בית הכנסת.
לפרטים נוספים:
טלפון במשרד: 02-6236221
ניתן גם לשלוח הודעת ווטסאפ למספר: 052-8622321
כתובת אימייל: [email protected]
בשימוש בבית הכנסת עצמו- יש להקפיד לסגור את דלתות בית הכנסת מיד לאחר האירוע ולשמור על נקיונו.
באם האירוע הוא "ברית מילה", יש להקפיד לטרוק את דלת הכניסה לבית הכנסת מהחצר מיד לאחר סיום הטקס ועזיבת המוהל והאורחים את חלל בית הכנסת.
אין לחכות עם טריקת הדלת לבית הכנסת עד סיום הסעודה.
אין לקיים מנגל, על האש, טאבון וכו' באולמות ובחצרות בית הכנסת.
נא לא להסתובב ברחבי בית הכנסת ולפתוח ארונות במהלך אירועים.
שולחנות – 15 שולחנות מלבניים (2 מטר על 0.80)
כיסאות פלסטיק
יש לדאוג לקיפולם והחזרתם של השולחנות והכסאות למקום בסיום האירועים.
מטבח עם מקרר תעשייתי- יש להקפיד על סגירת דלתות המקרר והכנסת אוכל פושר או קר לתוכו.
פלטות חשמליות- את הפלטות יש לכסות בנייר כסף ובתום האירוע להוריד את הכיסוי לזרוק לאשפה ולוודא שהפלטה נקייה.
מיחם חשמלי.
מערכת מיזוג אוויר (חימום וקירור).
יש להקפיד להשיב את הציוד למקומו תקין ונקי.
יש להביא אוכל מקייטרינג בעל תעודת כשרות או אוכל קנוי עם הכשר. אין להביא אוכל מהבית.
במקרה חלילה של כח עליון או במקרה של הצפה בשל גשמים נאלץ לבטל את האירוע גם בהתראה קצרה ואף באותו היום.
אירועי ערב יש לסיים עד 23:00
שעת סיום האירוע הכוונה לשעת נעילת המקום אחרי פינוי האשפה וקיפול השולחנות והכסאות.
אירועי יום שישי יש לסיים עד 12:00 בשעון חורף ו 12:30 בשעון קיץ.
בשבתות:
המיחמים צריכים להיות במטבח בלבד. עריכת השולחנות בבוקר תהיה לאחר השעה 10:30.
קבלת האולם לפני שבתות תהיה כשעתיים-שלוש לפני כניסת שבת.
במוצאי שבת יש להקפיד לנתק מהחשמל את הפלטות והמיחם.